nordic-rengoering

Kvalitetskontrol

Opgavebeskrivelse sikrer kvalitet

Nordic Rengøring bestræber sig på så høj kvalitet som muligt i al rengøring. Derfor har vi kvalitetskontrol på alle vores opgaver. På baggrund af den aftale, vi har med kunden, udarbejdes et kvalitetsark, hvor hvert enkelt område og opgave beskrives ned i mindste detalje. Kvalitetsarket med de nøje beskrevne områder og opgaver fungerer også som arbejdsprogram og sikrer kvaliteten i arbejdet.

Kvalitetsrapport for kvalitet

Med udgangspunkt i den beskrevne opgave og løbende rapporter fra rengøringspersonalet udarbejdes der med jævne mellemrum en kvalitetsrapport. Vi mødes med kunden, som bedømmer opgaven, og vi går grundigt igennem kvalitetsrapporten. Målet er at måle kundens tilfredshed og at forbedre kvaliteten af vores arbejde. Kvalitetsrapporten skrives under af begge parter, og rengøringsassistenten får en kopi.

Kvalitetsark giver gennemsigtighed

Med vores måde at kontrollere kvaliteten af arbejdet på, kan kunden altid følge med i arbejdet, og dette giver mere gennemsigtighed. Kunden kan se, hvor langt vi er i processen, og kan derfor også komme med input til løsningen af opgaven. Hvis kunden oplever, at vores løsning ikke lever op til forventningerne, og at enkelte dele af opgaven ikke er løst med tilstrækkeligt høj kvalitet, gør vi vores yderste for at løse denne uoverensstemmelse mellem det aftalte og selve udførelsen af opgaven. Hos Nordic Rengøring har kvalitet den højeste prioritet, og vi arbejder på højtryk for at sikre og styrke kvaliteten.

rengadminKvalitetskontrol